Liebster award- Βραβειάκι!!

By Ευαγγελία - 11:48 μ.μ.

     Το όμορφο blog Νηπιαγωγείο... mou! μου έκανε την τιμή να μου χαρίσει το βραβείο Liebster! Αυτό είναι πολύ σημαντικό για ένα μικρό blog σαν και το δικό μου! Το "Liebster Award" είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν ακόμα περισσότερα blogs ευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο! Σε ευχαριστώ πολύ λοιπόν!




     Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:

1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.


2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.

3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.

4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.



Ορίστε και οι δικές μου απαντήσεις στις 10 ερωτήσεις του παιχνιδιού!

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Ηθικός αυτουργός είναι το άτομο πίσω από το blog Κορίτσι Μάλαμα, και το blog που με βράβευσε(είναι το ίδιο!!) Μου αρέσει και ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τις φωτογραφίες και τα ψηφιακά άλμπουμ για βαφτήσεις - γάμους, και μου πρότεινε να δημοσιεύσω την δουλειά στο ίντερνετ μέσω του blog. Η αρχή έγινε, το όνομα προήλθε από εκεί ( για ευτυχισμένες στιγμές) και εν τέλει το γενίκευσα γιατί αντιλήφθηκα τι εστί blog, μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα να μοιράζομαι τις σκέψεις μου και γενικά τις ευτυχισμένες στιγμές μου και γενικότερα να γνωρίσω πολλά επίσης άτομα που κάνουν το ίδιο με εμένα!!!

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Δύσκολη ερώτηση...γιατί όπως μου λέει και το έτερον μου ήμισυ δύσκολα ενθουσιάζομαι!!...Μια όμορφη μέρα, με λιακάδα και την φωτογραφική μου μηχανή παραμάσχαλα να τραβάω την παραμικρή λεπτομέρεια σε φωτογραφία...

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Η αλήθεια είναι πως όταν σχολιάζουν οι αναγνώστες σου, είναι πολύ όμορφο, αφού νιώθεις πως πραγματικά σε διαβάσανε ....και έτσι με αυτό τον τρόπο δημιουργείται μία υποτυπώδης σχέση μεταξύ των δύο και σιγά σιγά αρχίζεις να γνωρίζεις τον άλλον και να βλέπεις κατά πόσο έχετε κοινά χαρακτηριστικά ή όχι!!

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Όπως προανέφερα, έχω αναρτήσεις για τα άλμπουμ μου, αρκετές δοκιμασμένες συνταγές, σκέψεις προσωπικές, ταξίδια και για τις γλαστρούλες μου στο μπαλκονάκι μου!!!Αν ποτέ ο Θεός μου δώσει παιδάκι, σίγουρα θα αναφέρομαι και σε αυτό!!!

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Είμαι πολύ μα πολύ πραγματικά τυχερή γιατί λόγω μιας ομάδας στο facebook που συναντιούνται μαμάδες blogger και όχι μόνο έχουμε δημιουργήσει μια πολύ όμορφη σχέση και με κάποιες μιλάμε τηλεφωνικά, με κάποιες διαδικτυακά με κάποιες δημιουργήσαμε το ηλεκτρονικό περιοδικό Mama Relax και έτσι κατάφερα να γνωρίσω και κάποιες από κοντά!!

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Το δήλωσα και νωρίτερα πως αν με το καλό κάνω παιδάκι, σίγουρα θα αλλάξει λίγο η θεματολογία του...Σίγουρα πάντως θα προσπαθήσω να το καλυτερεύσω!! 

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
 Πάλι δύσκολη ερώτηση...μάλλον θα πρέπει να απαντήσει άλλος για εμένα...Δεν νιώθω να είμαι πολύ καλή σε κάτι...ασχολούμαι με διάφορα πράγματα, αλλά δε νομίζω πως έχω φτάσει κάποιο σε πάρα πολύ καλό στάδιο....προσπαθώ όμως τα άλμπουμ που κάνω να τα καλυτερεύω!!!

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Η αλήθεια είναι πως πάει αναλόγως με την διάθεσή μου...χρόνο μέχρι τώρα είχα...αλλά όχι πάντα την ίδια διάθεση...αλλά αυτό είναι και το νόημα όμως..να το κάνεις όποτε και αν σε ευχαριστεί...

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Συνήθως λόγω των ενοτήτων που έχω, συμβαίνει κάτι και το καταγράφω...π.χ πάω κάπου, φτιάχνω κάτι στην κουζίνα κλπ...

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Προς τους αγαπημένους φίλους blogger να συνεχίσουν δυναμικά,και προς το κοινό, να μην παραμείνει κοινό, αλλά να εισχωρήσει στο blogging γιατί είναι ωραίο...πιστέψτε με...ανοίγει καινούριους ορίζοντες !!


Τα blogs στα οποία απονέμω με τη σειρά μου το βραβείο είναι:

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια