Μύρισε Χριστούγεννα στο σπίτι μας...!

By Ευαγγελία - 7:55 μ.μ.


Για πότε ήταν καλοκαίρι, για πότε ήρθαν και φέτος τα Χριστούγεννα, ειλικρινά δεν έχω πάρει χαμπάρι...Περνάει ο καιρός και αφού οι καταστάσεις γύρω μας δεν το επιτρέπουν να είμαστε χαρούμενοι με όλα αυτά που συμβαίνουν, τουλάχιστον μέσα στο σπίτι μας ας νιώθουμε ζεστά και ας γιορτάσουμε με ότι έχουμε...ας στολίσουμε όσο μπορούμε και ας επιτρέψουμε στο γιορτινό κλίμα να μην μείνει μόνο στον στολισμό αλλά να μπει μέσα στις ψυχές μας ...
Πολλές φιλοσοφίες είπα και αυτή η ανάρτηση δεν έχει αυτόν τον σκοπό...

 Πρώτη χρονιά φέτος που στολίζουμε το σπίτι μετά την ανακαίνιση. Είπα λοιπόν και εγώ να πάρω την φωτογραφική μηχανή και να το παίξω φωτογράφος σε περιοδικό με διακόσμηση σπιτιού. Δηλαδή τι καλύτερο έχουν εκείνα τα σπίτια από τα δικά μας; Τίποτε...


Πέρυσι, η καλή μου φίλη Γεωργία ( εκείνη με την πίτσα!) μας έκανε πολύ όμορφα χειροποίητα πλεκτά δωράκια. Το ζήτημα είναι όμως πως πέραν του περιεχομένου, τα ίδια τα κουτάκια ήταν υπέροχα, οπότε έμειναν για να στολίζουν την βάση του δέντρου μας!


 Η συγκεκριμένη βελανιδιά ήταν δώρο γάμου...για κάποιον λόγο μου ταιριάζει πολύ με το όλο concept οπότε την τράβηξα και αυτή!


Ένας απλός τρόπος να στολίσει κανείς την κουρτίνα του, είναι να κρεμάσει κουκουναράκια..



Αυτό το ρόδι είναι μια κατασκευή δική μου. Ο τρόπος για να το φτιάξεις είναι πολύ εύκολος και θα τον αναρτήσω στο προσεχές μέλλον...εδώ.


Στολισμός δίχως μπότα δεν υφίσταται...!


Εννοείται πως θα υπάρχει και ο Santa-Claus...


Το καραβάκι είναι μια πολύ όμορφη κατασκευή από μία θεία μου...


Η τραπεζαρία φορτωμένη με τις απαραίτητες πιατέλες...η μία κοντεύει να αδειάσει και ακόμα χρωστάω την συνταγή των μελομακάρονων, ενώ η άλλη περιμένει να υποδεχτεί τους κουραμπιέδες!!


Τα ελαφάκια μου αρέσουν πολύ, παρόλο που μαδάνε...ελπίζω να κρατήσουν για μια πενταετία ακόμα...

Αυτά είναι τα στολίδια μου...

Σας φιλώ όλους και σας εύχομαι καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία!!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια