Η πίτσα της Γεωργίας !

By Ευαγγελία - 9:50 μ.μ.

Το Σάββατο που μας πέρασε, με είχε πιάσει μια βαρεμάρα και δεν ήθελα να μαγειρέψω με τίποτα...σκεφτόμουν τι να φάμε τι να φάμε...και μου σκάει στο μυαλό η ιδέα της πίτσας!!
Ε, μια που μου ήρθε και μια που μου έφυγε η βαρεμάρα και αποφάσισα να κάνω την πίτσα εγώ. Εξάλλου συνταγή είχα, όχι απλά συνταγή αλλά συνταγάρα από την φίλη μου την Γεωργία.

Υλικά: ( για διάμετρο περίπου της οικογενειακής) και philadelphia

για την ζύμη
  • 450gr αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κ. γλ. ξηρή μαγιά
  • 1/2 κ. γλ. αλάτι
  • 1 κ. γλ. ζάχαρη
  • 2 κ. σ. λάδι.
  • 1 κούπα χλιαρό νερό ( περίπου 250ml)
πάνω μέρος
  • 100gr τριμμένο gouda
  • 150gr τριμμένη mocarela
  • 2-3 φέτες beicon
  • 2-3 φέτες ζαμπόν ή γαλοπούλα
  • μανιτάρια
  • πιπεριές
  • και ότι άλλο υλικό θέλετε της αρεσκείας σας!!
Εκτέλεση:

Ανακατεύουμε τα πέντε πρώτα υλικά μαζί. Ρίχνουμε σιγά σιγά το νερό, μπορεί και να μην το πάρει όλο... και ζυμώνουμε.Κάνουμε μπάλα το ζυμάρι και το αφήνουμε να ξεκουραστεί για περίπου 20-30 λεπτά.


Στην συνέχεια το απλώνουμε με πλάστη χοντρό, το πιρουνιάζουμε για να ψηθεί καλά, και βάζουμε αν θέλουμε γύρω γύρω κουταλιές από philadelphia,στο τέλος το τυλίγουμε.


Βάζουμε σάλτσα ντομάτας ή και κρέμα γάλακτος κάτω και μετά προσθέτουμε με όποια σειρά 
θέλουμε τα υπόλοιπα υλικά.
Στο τέλος μπορούμε να ρίξουμε και λίγη ρίγανη από πάνω.



 Την ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200οC για 20 λεπτά και εντάξει....

τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!!!

Κάντε την και θα με θυμηθείτε!!!
Σε ευχαριστώ Γεωργία μου!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 σχόλια